torsdag, februari 18, 2010

våldtäcksman? mördare? tjuv? . .

Har ganska nyligen kommit hem, direkt efter skolan gick jag och solade. Somnade nästan dirket i solariumet, tur att man vaknar när det stängs av. Annars hade jag nog kunnat legat ett tag till. När jag kom hem försökte jag låsa upp dörren, men då låstes den istället, så jag blev en aning fundersam, för jag glömmer aldrig att låsa. Men jag vrider tillbaka nyckeln och kilver in. Då ser jag hur det står en man i köket och bara kollar på mig, säger ingenting. Hjärtat började dunka lite hårdare och blicken förändras nog ganska snabbt, för sen säger han att han kommer från flens bostad och att han ska lägga radondosor i lägenheten. (kändes som en evighet innan han öppnade munnen) men då minns jag! dom hade skickat ut brev om det tidigare i veckan, men så rädd jag blev! Men killen var trevlig, han tyckte jag hade en väldigt kelig och söt katt! Yeees I have! Nu ska jag alldeles strax kila iväg till Christoffer, ska snacka lite skit och så..

Och under eftermiddagen/kvällen ska jag:
- plocka och diska här hemma.
- säga åt A att dammsuga, för som jag skrivit tidigare så kommer jag ej överens med den.
- åka över till mamma, umgås över lite te.
- eventuellt åka till svärmor och hämta hö (som inte blev av igår)

1 kommentar:

  1. Jävla flens bostad. haha fatta va pinsamt om du hade börjat skrika och sprungit iväg. Hade nog jag gjort ;D

    SvaraRadera