torsdag, februari 04, 2010

syrran!

Kollade nyss in min lillasysters bilddagbok, där hon skrivit en "lista, 42 frågor om din syster".. Och då märker man verkligen att när det väl kommer till kritan så älskar hon mig lika mycket som jag älskar henne, jag kan säga det, visa det osv. Mer än hon kan.. Ja hon är ju i "den åldern" då man aldrig skulle erkänna att ens familj är det bästa man har. Men det känndes skönt att veta, blev lite rörd. (hon vet inte att jag kollar hennes bilddagbok ibland) därför kunde hon väl vara ärlig där.. ! jaja.!

Nu ska jag stänga av datorn, och gå och packa träningskläder. Ska och träna, blir att cykla och springa på löpbandet. Därefter ska jag umgås med systrarna Wennberg!

jag är irriterad, men samtigt glad. Konstig känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar