måndag, februari 15, 2010

Recept.

Precis ätit middag, och tänkte dela med mig av detta.. Med försök till ett recept.!
Det började med att jag bara slängde ihop detta en gång, ett rent prov.. Och det gick hem hos både mig och A. Så nu har det blivit flera gånger. Suuuper enkelt och gott.!

Baconröra m. pasta!
- Koka upp patsa.
- Stek bacon.
- Klipp isär dom i mindre bitar.
- Häll ur allt flott när du stekt klart.
- Lägg i de klippta baconbitarna i pannan igen, tillsammans med en burk cream fraiche (vilken smak du vill) jag tar orginal. För att sedan blanda med skinkost på tub.
- Tillsätt en skvätt mjölk, annars bränner det lätt fast i pannan.
- Och där är min rätt klar, men man kan ju tillsätta allt man tycker om som ex. majs, lök, paprika etc.
Men ni som känner mig vet att jag är ganska kräsen när det gäller mat, så jag har inte i något annat än skinkosten!
Hoppas det smakar, om ni skulle pröva detta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar