tisdag, februari 02, 2010

en glääänsande dag!

Rooligaste skoldagen på läänge. För en gång skull var jag och Marcus i skolan samtidigt. Så ja, det kunde ju inte bli annat än kul! Och crazy! Kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon för det har skrattats så mycket.
Sen har mitt paket med kläder kommit till Ica, så ska snart lyfta på rumpan och traska dit för att hämta ut det. Spännande, hoppas att allt passar. Så min dag har än så länge vart toppen bra! Skrev prov idag också, som nog gick galant. Och har haft möte med Stefan också, om lite kurser och så. Som ska tas bort och läggas till, så det börjar ordna sig. Känns förjävla skönt.
Och igår fick jag ett samtal från en vän, som jag inte träffar så ofta längre. Så vi snicksnackade och hon hade en grej att bjuda med mig på. Så den nittonde blir det "återträff" och party. Vilket kommer bli suuuper. Förfesten startar här hemma.. Gud så kul att ha alla samlade igen!
Saker att göra under dagen är;
Laga middag, korvstråganoff med ris. (jag fick värsta suget efter det).
Iväg med A,mamma&pappa, mormor&gubben..
Hämta ut paketet på Ica..
Diska..
Och kolla FINALEN AV PH! Även fast jag är lite bitter för att Greta åkte ut igår ska detta ses. Och ja vinnaren är .... Ska inte säga något för er som inte vill veta! Tråkigt att det är slut nu! Men men, då kanske jag kan återgå till lite annat prat än paradise hotel snack.

"det är som att lära någon köra bil, och därefter sätta honom i ett jävla flygplan"
Jag skrattade så jag nästan kissade på mig, marcus var en aning arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar