torsdag, februari 11, 2010

fitt-titt och helvetes massa skit i jackan!

Mina tulpaner som jag köpte här om dagen står super fint på vardagsrums bordet och jag njuter varje gång jag ser dem. Så fina nu när dom "slagit ut".

Kom alldels nyss hem från skola och ungdomsmottagningen.. Satt och väntade där inne ett bra tag men tillslut kom dom och tog in mig. Men men, tack för att jag kom in överhuvudtaget. Har hängt där 3 dagar i rad utan att komma in, eftersom dom har stängt HELA tiden.! Så nu är det överstökat, eller jag fick en tid om en vecka igen. Så nästa torsdag ska jag på fitt-titt. Suck! Det är ju inte så man hurrar direkt. =/

När jag kom hem kände jag att jag behövde rensa min jacka på allt skit. Och jösses, jag är som en hamster. Samlar på mig allt! Hur kan det rymmas så mycket i två fickor. :S

Nu ska jag läsa era bloggar..



allt som min jacka innehöll..

2 kommentarer:

  1. Haha gumman, ofta du går runt med kondomer i fickan?:P

    SvaraRadera
  2. haha tänk om du får en kille som jag fick ;D eller det kanske är dom själva som jobbar där som kollar? eller ska du till nåt sjukhus?

    SvaraRadera