söndag, februari 07, 2010

sammanfattning!

God eftermiddag, eller som jag först tänkte skriva; godmorgon! (jag vaknade för 20 minuter sen.) Det blev ganska sent igår.. Tjejerna var väl kvar till sisådär 01.00. Så när dom gick hem kröp jag ned hos A och skulle sova. Men då ringde telefonen, en full Emma! Hon ville att jag skulle komma över till dom för att festa lite. Jag var taggad till 0%. Men efter mycket om och men fick hon sin vilja igenom. Thomas kom och hämtade mig, (och lovade att köra hem mig). När jag kommer dit hinnar jag vara där i 5 minuter, sen hör jag att mellösapojkarna ska åka hem. Suck! Blev lite sne över att dom inte sa det innan jag tillslut bestämde mig för att komma dit. Men jag hörde mig runt och det var en del som skulle gå över stan sen, så jag stannade kvar! Efter en stund säger paret jag skulle gå hem med att dom ska ligga över, jag raggar upp ett till par som ska upp på byn.. Vilket går galant, men sen säger hon att även hon ska ligga över. Jag börjar få smått panik om hur jag ska komma hem, ingen kunde köra. Och jag ville inte gå själv. Men så pratade jag med par nummer 3 haha, och dom skulle ta taxi hem, sådan tur. Jag åkte med, kl 05.00 var jag hemma. Och hela kvällen var skitkul! Jag känner mig dock som ett vårdpaket idag, lillfingret kan jag knappt röra utan att det gör ont, träningsverk i benen har jag, och igår efter att ha dansat i 2 hela timmar smällde det till i ryggslutet och jag har fortfarande ont, kan inte böja mig och går som, ja ni fattar! Men men, bra avslut på en lördagkväll och början av en söndagsmorgon blev det iallfall!

1 kommentar: