tisdag, februari 23, 2010

Igår. .

Min dag igår var lugn och härlig.. Jag låg och kollade på tv, program om mitt favoritdjur näst efter katt&lejon.. Gorillan. Så himla söta! Därefter kom jag på idén, som jag nämnde i inlägget under, så skrev och frågade mamma om detta var möjligt, och det gick så bra så. Sen ringde hon upp och vi pratade lite privata saker, och det är helt otroligt så bra mamma förstår och så mycket hon vet, jag älskar dig, som du redan vet! Därefter kom A hem och vi åt middag, smarrigt! Sen åkte vi nästan direkt upp till Ica och handlade lite. När vi skulle ställa oss i kassan för att betala fick jag syn på dom. Dom var så oerhört söta. Jag var tvungen att ha med mig en hem, en mini orchidee. Har aldrig sett någon sötare blomma (och ja, blommor kan vara söta enligt mig). När vi var klara på Ica åkte vi till mamma för att hämta byrån, och den är peeerfekt på många sätt.
- Fin, den är vit <3
- Garderoben är inte över över full längre.
- Jag har en ny datorplats.
- Den gör så mycket i vardagsrummet.
- Jag är super nöjd, tack mamma&pappa för att jag fick den . :)

Nu ska pröva och lägga upp lite bilder (det funkade inte igår).

numera sitter jag här och uppdaterar bloggen . :)

min mini orchidee

hade det inte vart djurplågeri att ha en sådan liten bebis som husdjur hade jag haft det för länge sen, jag blir kär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar