lördag, februari 06, 2010

...

Första inlägget för dagen; 20:56. Och dagen har mestadels bestått utav städning, hela lägenheten är klinisk ren.. Vilket känns underbart.. Möblerat om vardagsrummet har jag också gjort, blev skitbra! A har varit borta hela dagen (hos douglas). Vilket faktiskt har varit skönt, alltså att vara själv. Inte så ofta man är det :) Astrid kom över runt kl 16, vi åt lite mat och sen dess till nu har vi setat och snackat massssor! Julia kom ganska nyligen över, vi sitter och överväger om det ska bli en hemmakväll eller en krogenrunda. Får se hur det blir, men tiden börjar ju rinna iväg. Kanske dags att bestämma oss! Jag bytte om från morgonrocken till mjukisbyxor för en halvtimme sen haha.. Dagar då det bara slappas hemma bor jag i min mjuka, mysiga morgonrock!

Och A har kommit hem nu, vi skickade upp honom till Ica för att köpa godis. Jag sa att han skulle plocka lite av allt, men sa att det viktigaste var colaskruvar! Nu kommer han hem med en halv karamellkungenpåse. UTAN COLASKRUVAR! Så jag är suuur så in i helvete!

Men men, det ska väl inte förstöra hela kvällen. Så nu ska jag försöka få kontakt med flickorna (dom kollar på tv). Och komma fram till vad kvällen ska bestå utav! :) <3

hoppas alla ni där ute får en lyckad lördagskväll/natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar