torsdag, februari 18, 2010

tråkig rast!

Sitter i skolan och har rast, en låång rast! Vilket inte är speciellt kul.. Så jag hamnade här. Minns när man gick i åk 6 till 9. Då var rast och håltimme det bästa man visste, men nu ogillar jag verkligen det. Vad bra det skulle vara om man bara hade tio minuters rast mellan lektionerna och en halvtimmes lunch. Vad tidigt man skulle sluta då! Jaja, ska fortsätta drömma!

Så min lektion börjar inte förrän 12.30. Med den nya kursen, pratade med en tjej som går den nu och frågade hur länge dom hade haft den. 2 terminer svarade hon. :O Snällt av lärarna att slänga in mig i den, kommer ju få plugga ikapp endel. Men men det ska nog gå bra! Dom hade tydligen bara haft en halvtimme i veckan, så det kanske inte är så mycket endå.

Nu ska jag kolla mailen och läsa lite bloggar, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar