onsdag, februari 10, 2010

bokhandeln!

Första praktik dagen gick mycket bra. Vilket jag egentligen förstod att det skulle göra. Och det blir säkert bara roligare med tiden, när man kommer igång med allt och kommer in i det!

Och idén jag nämnde igår ska fullföljas. Börjar med första produkten ikväll, och tror att jag börjar med hårvård. Eftersom det är extrapris på massa schampo och balsam i denna katalog känns det smart att göra så!

Så vänta och se.
Nu ska jag alldeles strax upp på byn, till bokhandeln. Och köpa en almanacka! Och hoppas på att jag använder den på rätt sätt, eller (använder den överhuvudtaget). Tidigare almanackor har jag börja skriva i första veckan sen har det "runnit ut i sanden". Så ligger säkert ett tiotal här hemma haha, men denna gång ska jag faktiskt använda den!!

1 kommentar:

  1. Okidoki, fan det är så svårt =/ och definitivt man måste tänka ordentligt på den ska ju sitta där hela livet. Läste ditt inlägg om din idé förresten, skitkul, gör det! :) :)

    SvaraRadera