söndag, februari 28, 2010

ikea - syster - montering.

Ingen uppdatering igår, det hanns inte med. A gick upp kl 05.00 för att hämta Tobias på Arlanda, sen hem till Flen igen för att hämta upp mig. Vi 2 åkte till Västerås, ikea dag! Vi hade ju bestämt att göra om i vardagsrummet. Så i torsdags? hämtade vi en tv bänk i Eskilstuna och igår köpte vi två vitrinskåp. + massa mer som inte var tänkt från början ;) som: Ny toalettsist (jag tycker dom vita i lägenheter är så fula), så nu blev det en i mörkt trä ist, nytt tallriksset, massa plastburkar (för att frysa in bakverk ;) eller ha som matlåda), spotlights, blommor, kukor. Etc.. När vi kom hem packade vi bara upp, sen åkte vi iväg och firade syster, som fyller idag. Men firades igår, så grattis hjärtat! Sen gick resten av kvällen åt till att skruva ihop vitrinskåp och att städa badrummet. När vi var klara åt vi lite kvällsmat. Sen la vi oss och kollade på en film, eller ja jag såg nog 5 minuter på den där filmen innan jag slocknade.! Och nu sitter jag här och uppdaterar, ska alldeles strax göra i ordning frukost åt mig och min älskade. (Som ligger och sover som en stock.)

Dagens planer.;
- äta frukost
- åka iväg med all källsortering
- handla ( kyl & frys börjar bli tomma )
- slappa
- ikväll, massage. Det blev inte av i Fredags..

Bilder på allt nytt kanske kommer i e.m.
Ha en bra söndag alla ni där ute. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar