fredag, februari 19, 2010

paaaarty!

Nu är jag redo för nattens festligheter. Sov ett tag under eftermiddagen, så jag ska orka danska enda till morgonen. :) Det var ett jävla krångel att hitta något som passade tills ikväll. Jag citerar Jenny ( födelsedagsbarnet ) : "Eftersom att min födelsedag inträffar på alla hjärtansdag är planerna att ha ett glamoröst alla hjärtansdag-tema. Tänk hollywood, tänk någon röd detalj som har "det lilla extra" och framförallt tänk partyhumör! :)" Så jag hade detta att utgå ifrån, jag började med en dusch, och funderade på vad som skulle kunna passa, fixade ögonbrynen och funderade på vad som skulle passa, läste lite bloggar och funderade på vad som skulle passa, målade naglarna och funderade på vad som skulle passa, la sminket och ja . . . Och nu sitter jag här med kvällen outfit och är redo att åka!

Top från Indiska
Spets strumpbyxor från Åhlens
Röd väska från . . minns inte.
Halsband från Indiska
Armband från Lager 157

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar