torsdag, februari 04, 2010

underbara dag!

Kom hem för en halvtimme sen. Under dagen har jag vart nere på Nautilus och tränat arslet av mig.. Förnyade mitt kort idag, eftersom att det gick ut i december. Så nu är det bara köra hårt! Därefter åkte jag till Lager 157, hittade ett hårband och en tjock tröja som jag har gosat ner mig i nu, helt underbar!
Det plingade nyss på dörren, och eftersom vårat "kikhål" är sönder så blir jag ju alltid lika rädd.. Haha, paranoid typ. Men jag öppnade iallfall, och där stod en "tele2 gubbe" och började prata om hmm? boxer, avtal osv. Och jag fattar ingenting av det där, och förklarade att det var A som hade hand om det. Så han lämnade sitt nummer på en lapp, så att A skulle kunna ringa upp. Därefter bad han om att få komma in och kolla på vilken boxer? vi hade. Med skämtet; är det okej? jag ska inte slå dig!.. Eeh, jo men visst är det det! Haha, livrädd! Men han kollade faktiskt bara det och sa att det såg skit bra ut. Tur det! skratt..

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra för mat, vill ha kyckling och nudlar. Men vet att vi inte har något av det hemma, så det får bli något annat! Men tänkte inte börja med det förrän A kommer hem från jobbet! Skulle ju faktiskt vara trevligt om vi kunde äta mat ihop för en gång skull..
Senare kanske det blir bio, får se! Inte bestämt mig ännu..

Jag är kär och glad. Och har fått ett samtal som helt klart har gjort min dag idag! Spännande, tänker inte berätta något om det förrän imorgon då det är klart! Ska på möte kl 11.00, så någon gång efter det! Wiiihoooo!

1 kommentar:

  1. hade aldrig släppt in gubben! skapligt läskig :S

    SvaraRadera