söndag, februari 14, 2010

alla hjärtans ...

.. dag.. Min har vart heelt underbar! Inte kunnat bli mer mysigt eller trevlig. Låg och drog mig länge, åt en god frukost tillsammans med A och därefter ringde jag mamma för att höra vad dom skulle göra idag.. Dom skulle till ÖoB, vilket jag med hade gått och tänkt på hela morgonen. (att jag ville dit) så jag åkte med mamma&pappa till Katrineholm, vi började med en fika på Sultans och avslutade på ÖoB.. Kom därifrån med hygienartiklar och ett ljus.. Sen så köpte mamma en katt-transport till mig som jag ville ha, och en "korg" (som hon också köpte en till sig själv) tack snälla mamma. <3.>
Därefter satt jag, mamma&pappa och hade det trevligt framför vinter OS.

Nu har jag ganska nyligen kommit hem, har rensat garderoben. Så nu har jag fått ihop en till påse med kläder till systra mi.. Och plockat med lite grejer som jag tog från mitt gamla rum från brogetorp.
Niklas är här, han och A kollar på i en annan del av köping.
Jag ska nu fixa lite kanel te (som jag fick av mamma) och sätta mig under en filt med koppen, och min tidning. Med fötterna i fotbad..
lite allt möjligt.

schampo & balsam..

svart&vit korg från mitt gamla rum, nu på hall byrån.

det kan ju inte finnas tvålar som luktar godare än Gunrys?!

transporten.. Den var omtyckt. Hann knappt ställa ned den på golvet innan hon var där inne. :) tack än en gång mamma. <3

"korgen" och tidningen. :) tacktack mami!

fick ett chokladhjärta av mamma&pappa, inslaget i detta papper. <3>ni är också guld värda.!

ett av bebisens krypin.

mina nya skor!


1 kommentar: