måndag, februari 08, 2010

mat & Oriflame

Har precis ätit mat och en "efterätt". Det blev köttbullar&potatis m. brunsås. Underbart gott. Därefter en piggelin.! Och idag var det för en gång skull A som lagade mat, så på något sätt känns det som om det var ännu godare då! Haha, han är duktig!

Jaja, nu till mitt stora hobby; Oriflame!
Som sagt så kom det idag, så nu har jag gått igenom allt och lagt ned i små påsar och skrivit kvitton.. Som jag skrev tidigare kom min plånbok (den har jag redan flyttat in i) och mitt puder. Som bonus denna gång fick jag en "brun utan sol spray". Hmm, jag som alltid varit väldigt skeptisk till brun utan sol sitter och funderar på om jag verkligen ska testa? Blir det inte väldigt fult? Fläckar ochså?. Vad tycker ni, tipsa mig om det är bra eller dåligt?!
Och sen var det så att en kvinna har tidigare beställt ett läpp balsam. Men det stod när jag beställde att det var "slut i lager, ej restoterad", men jag tyckte det var konstigt så jag tröck in det igen men samma text kom upp. Så jag brydde mig inte så mycket. Men nu kom det iallafall, och inte bara en utan två! Vilket absolut inte gjorde något, för jag öppnade och luktade på det och sån doft alltså, helt underbar! Verklige tur i oturen.! Jag är redan besatt i det. Så den andra tar jag glatt till mig själv!








Nu ska jag och A åka till Skebokvarn och gratulera hans plastpappa. Han fyller år imorgon men vi firar han redan idag. För imorgon är jag och min kära iväg på annat!

1 kommentar:

  1. du malin, nu var det jättelängesen jag beställde. förlåååt! om du har grejerna kvar kanske vi kan se någon dag så jag kan betala :)

    SvaraRadera