måndag, februari 08, 2010

spice girls..

Kom ganska nyligen hem, slutade halv fyra! Marcus var i skolan idag, kanske räcker med att säga det?! Dagen har med andra ord varit superkul.. Tack för att du är som du är haha.! Sen jag kom hem har jag snokat i lite bloggar och så, ännu en ny blogg att följa. Min Julia har ju hittat till bloggvärlden. supeR! Hon vet hur det ska göras också, flera inlägg på en dag!

I Lördags spelades det mycket Spice Girls, och man lixom drogs tillbaka till den tiden. Då det spelades på ens cdspelare, då man promenerade upp med familjen till tobaksaffärn på Lördgasmorgonen kl 09.00 typ, för att köpa Lördagsgodis och såklart; ett "paket" med 10 st bilder av dessa förebilder. Varv en alltid låg upp och ned i högen, alltid lika spännande att vända på den. Sedan hem för att först och främst sätta in bilderna i albumet sen äta godis, tills mamma sa; nu är det bra, vi ska äta mat snart!
Jaja , iallfall. Där drog det iväg lite, precis som i Lördags när jag hörde alla låtarna, så nu har jag setat på youtube och lyssnat sönder dom haha! Så kul!

Spice Girls - Spice up your life
Spice Girls - Stop
Spice Girls - If you wanna be my lover
Och så vidare. . .

Så, vem var er favorit då? :)
Själv hade jag ju "Emma" som alla andra, men ganska snart ändrades det till Geri Halliwell! Haha, kul att tänka tillbaka en stund och minnas roliga stunder!




Bilderna lånade jag från google.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar