tisdag, februari 09, 2010

ny idé!

Nu är jag hemma igen, lika kul som vanligt har det varit haha! Ska hoppa in i duschen efter att jag publicerat detta! Sen hoppa i säng. Har ju första praktikdagen imorgon på nya stället. Spännande spännande..

Så imorgon blir det praktik och under eftermiddagen/kvällen ett träningspass! Tillsammans med Astrid om hon inte kört slut på sig idag.

I bilen på vägen hem satt jag och funderade över bloggen. Känns som om jag vill "utöka" den med något kul! Som något tema lixom! Och funderar starkt på att börja skriva om smink,hudvård,hårvård etc. Såklart om Oriflames produkter, lägga upp bilder på produkten och skriva om den. Men fortfarande skriva som jag gör, men som ett tillägg.!
Ja ja ja, det tål att tänkas på . :) Vad skulle ni tycka om det?

Duschen nu!

2 kommentarer:

  1. Det skulle vara nice om du gjorde det. Typ prova massa olika produkter och berätta hur bra dom är och så, skulle vara kul :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det låter som en utmärkt idé! :) puss

    SvaraRadera