onsdag, februari 03, 2010

städ . körkort .

Är hemma och gör inte speciellt mycket. Har bara ätit frukost & plockat lite i köket. Sen fastande jag här. Har läst ikapp lite bloggar, kollat facebook och skickat iväg två viktiga mail. Ett till Steffe och ett till Monica. Känns som om jag måste komma igång med min praktikplats så snabbt så möjligt.. Så nu puschade jag på lite!

Mina kläder kom igår också, allt var helt perfekt. Nöjd&Glad!

Förbannar min lathet för att jag inte tagit tag i körkortet. Men ska göra det så fort vädret har lugnat sig, vill inte köra när det är det här vädret, haha! Men så fort det blir bättre ska jag traska ned till Madde och boka lite körtider.! (ska få med mig Philip också ..) alltid trevligare med sällskap.!

Dagens måsten/behövligheter;
-Dammsuga, och plocka här hemma.!
-Städa svinens bur.
-Få ordning i min garderob, har senaste tiden bara mosat in kläder där. Måste få någon ordning på allt.
-Ned och träna/simma med astapasta!
-Bädda rent i sängen.

Ja det var väl allt, kommer nog med några mer uppdateringar under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar