tisdag, februari 23, 2010

Hjälp?!

Jag skulle inte gjort det, jag skulle struntat i det eftersom jag alltid varit skeptisk mot det: brun utan sol.. Mina armar ser smutsiga ut, =/. Resterande kroppsdelar ser bra ut. Men mina armar. FY :O Någon som vet hur länge det dröjer tills det "jämnar" ut sig?
Mamma skrev nyss sms och frågade om vi skulle och bada i Örebro på fredag, en familjeutflykt. Då är det ju inte så kul att gå runt och se ut som en brun fläckig dalmatin.. Är det borta tills dess tror ni? Någon som har prövat detta tidigare? Och vet?
Väldigt tacksam för svar ? :)

Nu ska jag dona litte här hemma, puss!

1 kommentar:

  1. hahaha fan va jobbigt. hade du inte hudkräm under först? det tar några dagar innan det försvinner. Men skrubba dig varje gång du duchar så går det snabbare ;)

    SvaraRadera