onsdag, februari 10, 2010

Oriflame produkt!

Okej då kör jag! Jag börjar inte alls med schampo&balsam som jag sa tidigare.. Jag börjar med den äldsta produkten som fortfarande hänger kvar. Hur bra som helst, och den mest säljande. Att den fortfarande finns kvar i sortimentet kan ju bara betyda en sak; den är bra! Jag minns när jag var liten och farmor hade den, och nu när jag har börjat sälja och såg den här, förstod jag vad hon hade fått den ifrån! :)
Tender Care - En sann legend
"Tender Care är en av våra mest uppskattade, tidlösa produkter. Cremen lanserades först som ögoncreme, men vi insåg snabbt att den passade perfekt att behandla torra områden över hela kroppen. Med över 12 miljoner sålda produkter de senaste tio åren är Tender Care fortfarande ev av våra bästsäljande produkten världen över."
Universalvårdande kurcreme för läppar, nagelband, ansikte eller annan torr eller irriterad hud.


Ingredienslista;
petrolatum, caprylic/capric triglyceride, paraffinum liquidum, cera alba, paraffin, acetylated lanolin, cetyl alcohol, tocopheryl acetate, propylparaben

Ordinarie pris; 115 kr
(är nästan alltid på extrapris) oftast runt 50 kr
I aktuella katalogen; 79 kr

1 kommentar: