tisdag, februari 09, 2010

fika och katrineholm.

Idag har jag hört av 3 stycken personer att det inte går att kommentera min blogg, men mina vänner. Det gör det, men det är lite krånligt. Men behöver trycka på "skicka kommentar" 3 gånger. Efter första gången kommer det upp röd text och tryck då igen, då brukar det funka. Annars får man trycka en tredje gång. (det har hänt mig ibland, men oftast räcker det med att trycka två gånger).
Jaja, julia var här för ett tag sen, fikade och hämtade sina produkter som hon hade beställt. Vi fikade på finger och nya ballerina, med smak av kladdkaka. Goda, men slår ändå inte orginalet.

Ska alldeles starx iväg med A till katrineholm. Därefter blir det en varm dusch (känner jag för nu iallfall). Men får se.
Jag hinner säkert uppdatera en gång till innan jag kryper till kojs!


1 kommentar: