onsdag, februari 24, 2010

En solig dag!

Jag har precit ätit upp min goda frukost. Och har nyligen skickat iväg ett sms till Astrid, om att en fika på violen och en promenad i det soliga vädret skulle vara mysigt. Men hon sover nog fortfarande, för jag har iallfall inte fått något svar. Eller så tycker hon inte att det skulle vara mysigt ;)..
Så nu sitter jag istället och funderar på om jag ska ta en promenad till mamma&pappas jobb för att lämna lite Oriflamebeställningar och nya katalogen. Men jag tror jag blir lite lurad av solen. Det är nog inte lika skönt som det ger sken av.. Men om man klär på sig ordentligt fryser man nog inte.

Det ser så lockande ut att gå ut i detta vädret, en lång promenad. Ha musik i lurarna. Bara jag, solen och mina tankar, haha. Diktarn.

min frukost. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar