tisdag, februari 09, 2010

hallå!

Kom alldels nyss hem från skolan, dagen har varit väldigt seg.
Naturkunskapsprov: Inte så lyckat (känns det som) Megawatt timmar är inte mig grej!
Datorkunskapsprov: 32 av 35. Mvg!
Möte med Camilla: Kunde inte ha gått bättre.

Nu sitter jag iallfall hemma och lyssnar på allt dunkande och skrikande hos grannen som är (socialen, familjerådgivning & "för misshandlade kvinnor") Som ni förstår kan det livas en del där inne, precis som nu!
Alldels strax kommer Julia över, jag ska bjuda på te och sockerkaka, men för henne dög inte det, så hon ska springa in på Ica och köpa "fingers". Så när hon kommer blir det nog Oriflame prat eftersom jag beställt nya katalogen!

Sen ringde storasyster Wennberg och ville ned och träna, vet inte om vi hinner det! Hon ska köra hem killen till m-köping, jag ska fika med Julia och sen ska jag iväg kl 19. Men vi får se, kanske hinner med ett snabbt pass.

Nu ska jag mysa med min tjej, hon ligger och myser precis bredvid datorn (nästan på tangenterna) och vill ha uppmärksamhet, och det ska hon få! Hon är en bortskämd bebis!

1 kommentar: