måndag, februari 15, 2010

detta blir sista inlägget, hade bilder som jag skulle ladda upp. Men det får bli imorgon istället!

Sitter och äter PimPim & Djungelvrål, en bra och god blandning. :) Har precis förhört A på hans "läxa".. Han går en ADR kurs i Eskilstuna. Och ville nu blir förhörd på det dom gått igenom idag.. Ska alldeles strax krypa ned i sängen, känner att jag behöver sova ut.. Jag har en förkylning på G, vilket inte är kul! Har haft ont i halsen under dagen och känner att det börjar bli ännu värre nu.. Så lite sömn kanske gör så min hals är som vanligt imorgon, hoppas! :)

Mötte en kompis på Statoil, som jag inte träffat på väääldigt länge. Super kul att byta några ord. Hon var också kvar på gymnasiet, på sitt fjärde år. (ibland är det faktiskt skönt att veta att det finns fler själar som går mer än 3 år).. Hoppas vi kan ses snart igen!

Ska kolla igenom favoritbloggarna en sista gång nu. Sen ge svinen lite grönsaker. Därefter mysa ned mig under det varma duntäcket.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar