onsdag, februari 03, 2010

mamma. jagälskardig.

Sitter här med mina nya bh och min ny tröja och känner mig så sexig. ;) Känns bara, haha! Har inte hunnit med att göra mycket från listan ännu. Mer än att plockat upp lite saker från golvet här och där. Sen har jag planerat körkortsplugg med Philip, börjar på måndag :) Sen har jag ringt ett samtal till folksam! Äntligen fick jag det gjort! Tror jag lämnar över dammsugandet till A. För jag och denna apparat kommer aldrig överens. Så om A tar detta slipper jag få ett riktigt uttbrott.. Nu ska jag alldeles strax ned med Astrid till Hammarvallen och träna. Skönt, (när man går där ifrån)..

Fick nyss meddelande av mamma;

Mami; Middag hos oss på lördag eller? Lite snicksnack och så?
Jag; Ja okej. Jag tror inte vi ska göra något. Så det ska nog gå bra.! <3
Mami; Skickade fel, det skulle till mormor, men ni kanske vill komma ni med, asgarv!
Jag; Men fett drygt. Men ja vi kanske kommer vi med då.! <3
Mami; Det är ju för att du hela tiden är i mina tankar. massa kärlek.
Jag; Jag älskar dig.
Mami; Puss

Min underbara mor, jag älskar dig massvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar