tisdag, februari 16, 2010

hahaha !?

" Min tjejs fitt-nojja börjar gå överstyr, trots att jag är jättegullig och förstående och mjukt försöker vända hennes opinion.
I början av förhållandet fick jag slicka henne hejvillt. Sen börjande hon alltmer känna det behovet avta och skyllde på att hon känner sig "ofräsh" där nere. Till saken hör att hon har en oerhört fräsh vagina, helt perfekt. Så jag har inte fått lapa på några månader. Nu har hon dock dessutom börjat lukt-kontrollera sig själv mellan benen även när oralsex EJ är aktuellt, av nån jävla anledning. Det är sjukt avtändande. Dessutom häver hon regelbundet ur sig ur fula fittor är, vilket stör mig då jag tycker fittor är det finaste som finns.
Hur ska jag få min dam mer välvilligt inställd till sin lilla fitta och bli kompis med den igen? Jag vill ju lapa och gotta mig med den. Nu får jag knappt titta på den. OBS, hon är grym i sängen i övrigt, kreativ, suger gärna, osv, ingen tråkmåns - men extremt anti sin fitta. "

Mannen fick detta till svar:
" Låna ut henne till nån objektiv (icke känslomässigt engagerad) som kan testa och bedöma. Ju fler som kan intyga att hon är ok där nere desto större chans att hon blir övertygad. Jag kan själv tänka mig att ställa upp. "

Uttrycket "det finns människor till allt" stämmer verkligen!
hittade det på: flashback.org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar