tisdag, februari 23, 2010

skön hemmakväll.

Efter middagen kom Astrid förbi.. Hon ville kika i nya katalogen och så tog vi en fika och pratade om bråk mellan vänner. (som jag kom på att jag måste kolla lite närmare på, haha). Därefter var det meningen att jag och A skulle åka till Katrineholm, men vi stannade hemma istället. A fick huvudvärk så vi har haft en vanlig, lugn hemmakväll. med:

- fotbad, med en ny olja & vattenmelon fotcreme. (oriflame)
- lagt ansiktsmasker på varandra.
- planerat in en sväng till Ikea i helgen. (det ska göras om lite i vardagsrummet.)
- ringt på en möbel från blocket. (det känns härligt att börja få sin egen stil i hemmet, och inte bara begagnade saker som vi tog när vi flyttade) även fast allt av det är fräscht.
- jag har pysslat lite, det får mig att må bra :)


jag tände ljuset som jag fick av mamma i julklapp, och pyntade lite runt omkring det.
Så nu doftar det kokos i vardagsrummet. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar