söndag, februari 07, 2010

söndagsmys!

Denna dag har varit superlugn.. Jag ringde mamma imorse och ville prata lite allmännt bara, och vi kom fram till att dem skulle komma över på fika senare under dagen, därefter gick jag upp på Ica för att handla lte ingredienser till ett bakverk, alltid godast med hembakat. Så jag ville smälla ihop något tills dem skulle komma över. Mötte Julia på stan så jag köpte med semlor hem, och bjöd henne på det . :) Vi myste vid köksbordet med semla&te.! Ganska snart klampade Emil in och satte på kaffe till han själv. Haha, han känner sig verkligen hemma här. Och efter en stund kom A hem också (han hade vart på jobbet).
Vi köpte snabbmat idag, jag valde någon thairätt och killarna kebab. Sen började jag baka, och satte killarna i arbete. Dom fick stryka gardiner och sätta upp dem. Kände att jag ville byta från de röda till något annat, det såg så juligt ut! Så nu är det fint vitt här i vardagsrummet. Mamma, pappa och bror kom över kl 18, vi har fikat och pratat om allt möjligt, alltid lika mysigt att dom kommer över (att träffa dom överhuvudtaget). Och nu sitter jag här hemma med A och ska snart kolla på Walander. :) Och beundrar mina fina tulpaner som jag köpt idag, så mycket ett par blommor kan göra. :)

Bild;
1,2,3 - seeeemlor.
4 - tulpanerna
5 - vardagsrumsfönstret
6,7 - min tjej får lax, och därefter myser hon i liggfotöljen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar