fredag, februari 12, 2010

innedag blev ledig dag!

Hade "innedag" på skolan idag, alltså ingen praktik. Men läraren som vi skulle ha var på andra äventyr. Så dagen har spenderats på annat håll än i skolan. Jag har vart med Ulrika hela dagen idag.. Gjorde henne sällskap till ungdomsmottagningen, därefter gick vi till apoteket, och avslutade med en fika på Orlog. Mycket trevligt.. Och innan vi gick vidare hem kilade vi in på Ica och jag köpte blommor. :) (som jag glömt hemm hos Ulrika) men men.. Hon kallar mig blomälskaren. Och ja det stämmer säkert, blommor i hemmet gör såå mycket!! Därför älskar jag det!
Nu sitter jag och väntar på att A ska komma från jobbet.. Vi ska åka till Eskilstuna! Ha det trevligt i "storstaden". ;)
Därefter ska jag hem till Ulrika och hämta mina blommor, skönt att hon bor 5 meter ifrån mig haha.. Våra lägenhetshus sitter ihop..

Uppdaterar kanske senare, brukar ju bli ganska mycket färre inlägg när det är helg.. För då spenderar jag all min tid med folk jag tycker om! Och hinner alltså inte sätta mig här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar