torsdag, februari 11, 2010

jag röstar rött. . .

Har precis krypit ned i sängen.. Satt och kollade på tv med A nyss, på Animal Planet. Men jag klarar inte av det.. Blir bara förbannad på människor som behandlar djur på fruktansvärda sätt. Så hemskt!

Samtidiå+ (min tjej ville tydligen också skriva lite!)

Samtidigt som jag ligger här och skriver, gosar jag med min tjej. Borrar in mig i kragen på henne och suger in den goda doften.. Hur kan man göra dessa fina djur illa, dom är ju så försvarslösa. =/

Från det ena till det andra. Vi var ju över hos min familj dryga timmen idag.. Alltid lika mysigt. Alexandra gillade alla kläderna, vilket var kul :) Bror min hade gått till sängs när vi kom.. Så han hann jag inte träffa. Kvällen spenderades i soffan tillsammans med mamma&pappa.. Det blev en del snack om politik, som; skola&barnomsorg, jobb osv.. Och detta inlägg skulle kunna bli riiiktigt låångt om jag skulle skriva ned mina åsikter om allt därtill. Men nu är jag trött och ska sova. Så jag sammanfattar det kort: HAT till det blåa.. HAT till högern.. HAT till denna regering. Och besparar mina åsikter till ett annat tillfälle.! Och röstar rött i September.

Sov gott hattifnattar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar