onsdag, februari 10, 2010

Ett sista inlägg för dagen!

Jag kom hem för några timmar sen, dirket efter simmandet åkta jag och A till Ica för att storhandla. Så nu är frys, skafferi och kyl fulla. Vilket jag äskar, det är så underbart att komma upp på morgonen och ha mycket att välja på :) Vi köpte med varsin semla hem också, så det har vi myst med framför tvn. Och innan jag packade in allt i kylen städade jag ur den, diskade grönskaslådorna och torkade av. Skönt att ha det gjort!
Och som ni kanske sett har jag påbörjat min idé, med ett inlägg om en produkt. :) Hoppas det smakar! Nu ska jag krypa ned i sängen. Så natti natti friends!

Och just ja, jag gjorde värsta fyndet idag. Stod inne på bokhandlen och skulle köpa en kalender, och jag ville ha en hel sida för var dag, men det fanns ingen sådan, så jag fick ta en annan. Stod och skulle precis betala den, men det var inte riktigt vad jag ville ha egentligen. Och kostade 139 kr. Så jag sket i det och hoppades på att jag skulle hitta någon som jag ville ha någon annanstans. Och det gjorde jag, vi gick in på konsum och där hittar jag exakt en sådan jag ville ha, med priset; 19 kr. Det kunde ju inte bli bättre. ;) Ointressant kanske, men jag ville skriva det endå. :)

Godnatt nu! <3

Detta inhandlades idag.
För er tjejer så rekommenderar jag dessa tamponger, en hel påse med 100 st i för 98 kr. På Apoteket, istället för att köpa massa små paket på Ica. (Du slipper bli ruinerad)

En dag i soffan, tillsammans med Julia. Jösses så stökigt. Tur att jag är renlig av mig annars, så detta är bortstädat nu.! :)

Den fulla & rena kylen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar