måndag, februari 22, 2010

Lov, och det känns jobbigt!

Nu sitter jag här hemma och det känns som om jag inte kommer ha någonting att göra denna dag/vecka! Eftersom att jag har ont i halsen så kan jag inte tillbringa tid på gymmet. Städade och tvättade gjorde jag igår, så det kan jag inte heller göra idag.. Plåboken är rätt tunn nu, så jag kan inte åka iväg och shoppa heller. Så förmodligen kommer jag känna mig värdelös i slutet av veckan för att jag inte gjort något, utan bara har setat och slösat bort all tid, haha. Fyfy. Jag vet ju iallfall en sak som skulle behöva göras, körkortsteori. Men gud så trist, men ska iallfall försöka ta tag i det över lovet! Har ju faktiskt varit inskriven där i ca: 2år. Jag skäms! Så som sagt kanske jag får tillbringa lovet framför teoriboken.

Hoppas Oriflame beställningen kommer idag, alltid lika kul att kika i nya katalogen. :) Men magkänslan säger att paketet kommer imorgon, men det återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar