onsdag, februari 03, 2010

godnatt alla godingar där ute!

Jahapp, dagen börjar gå åt sitt slut.. Jag ska alldeles strax krypa ned i sängen (med datorn på bröstet) tills jag somnar. ! Under tiden jag inte setat här har Julia vart över, vi satte oss och drack en stooor kopp te och pratade strunt! Därefter bänkade vi oss i soffan och kollade lite i Oriflametidningen. Det var en del produkter som hon ville beställa.! Därefter fick jag hand och fotmassage, helt underbart skönt! Tack för det min kvinna! Hon gick hem för ett tag sen. Och då har jag bara ägnat tiden åt, internet haha! Skickat in beställningen osv.
Och så kom Agriaräkningen idag, kändes som lite fel tid. Men men bara betala och se glad ut! :) 637 kronor fattigare!

Imorgon blir det en lugn dag! Ner till Hammarvallen och träna.
Och om jag har tur, en vända till Lager 157 om någon vill dit. (a)

Jag är en lyckligt lottat kvinna, detta pga av alla mina underbara vänner och familj. Jag älskar er och det vet ni!

1 kommentar:

  1. <3 :) jag vill till lager sen. Vi kanske kan åka dit, du jag och julia efter vi har tränat? :)

    SvaraRadera