onsdag, december 09, 2009

Yeeees. !! :)

Jag lääängtar..
Idag var vi på resebyrån så nu blir det grymmaste kryssningen ;) Weey, vad jag är på bra humör nu. Något som mer gör mig på bra humör är att snart är det jultid.. Och vi har endel saker vi ska göra då, människor att träffa.. Och jag älskar att flänga runt och umgås med alla..

20 dec - ska göra julgodis med familjen och med gudmors familj..
22 dec - jag får jullov
23 dec - klä granen här hemma och på kvällen ha julafton hos svärmor
24 dec - julafton, som firas hemma hos min familj
25 dec - ska fira jul hemma hos svärfar på dagen, och kvällen : minijul med min släkt i mellösa
26 dec - en lugn dag, som säkert kommer hända något på, bara att jag inte vet om det just nu
27 dec - KRYSSNING
28 dec - hem från kryssning
29 dec - bakis dag
30 dec - ingenting planerat
31 dec - nyårsafton, woohoo!
01 jan - bakis dag
02 jan - älskade mamma fyller 40 <3
06 jan - albin blir 21 år. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar