tisdag, december 15, 2009

stressig morgon

halloj på folket.
Sitter i skolan och har precis haft nationelltprov, vilket jag verkligen inte var förberedd på.. Jag vaknade kl 08.00 och kom då på att vi nog inte börjar förrän 09.00 idag, men skrev ett sms till ulrika och kontrollerade, även fast jag var ganska så säker på det.. Och hon svarar; nej vi börjar halv nio, med nationellt prov i matematik, whhaaat ? Jaja, skynda skynda.. Upp slängde i mig en macka och sen till skolan, kom strax innan halv och satte mig och gjorde provet, när jag har lämnat in och så. Frågar matteläraren om när jag ska göra del ett, som jag missade förra veckan.. Jag funderar och säger att jag kan göra det när som helst. Vilket jag inte skulle sagt, han bad mig göra det på plast, alldeles direkt. Så denna morgon har jag gjort två nationella prov, del 1 och del 2.
Hoppas det gick bra, kändes iallfall bättre än många andra prov.!!

Nu ska jag kika lite i era bloggar och läsa mig till vad ni har gjort under morgonen eller gårkvällen..

puss och kram alla kära..

kollar ut och ser hur det snöar, underbart! riktigt mysfaktor..
love.

1 kommentar:

  1. Ja, det är bara komma över ! (:
    Hälsa Albin att Mika ska försöka trycka hans kläder idag .
    Ha en bra dag, kanske ses sen ! <3

    SvaraRadera