lördag, december 05, 2009

Hoho, energibomb!

Alla är som fastklistrade framför filmen men jag har inte den ro att sitta still, alltid för mycket energi! Det enda jag kollar på är bruden i filmen, sjukt snygg! Om jag var lagd åt andra hållet hade jag letat upp henne, daaamn! Jaja, jag ska nog läsa lite bloggar och så emellanåt snegla lite på tvn.

Kommer säkert något mer inlägg innan jag däckar..

Kom på en lite rolig sak som hände idag, verkligen svar på tal!
Jag gick på toa och albin, niklas, douglas och tobias satt i vardagsrummet. När jag kommer in på toa är lock och ring uppfält, vilket kan störa mig ganska mycket.. Så när jag kommer in till dom igen säger jag ; hörreni killar, ni ska lära er att fälla ned ringen efter att ni har pissat klart. Och som svar från tobias får jag ; ja men du malin, då kan ju ni tjejer ställa upp ringen när ni har pissat klart.. haha skrattade faktiskt lite! Nu tycker ni säkert inte det verkar så kul, men det var det! :)

1 kommentar: