tisdag, december 08, 2009

Mys med hjärtat . :)

Kom hem från albins mamma för ett tag sen, mycket trevligt.. Men var nervös där ett tag, albins syster hade en tjej från Litauen hemma hos dom, och man förstod verkligen inte vad hon sa.. Så jag höll mig borta lite mer än vanligt haha, får fan panik när jag inte hör vad människor säger..

Nu har jag legat hemma med min pärla och bara myst. Hon var verkligen på goshumör, och då blir såklart jag också det. Min bebis. <3

Sen sitter jag och väntar på mail, skickade ett mail igår kl 20.00 och dom sa att dom skulle besvara detta snarast, men har inte fått något på hela dagen, hmm.! Men men, blir att ta tag i detta imorgon..!
Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ned i sängen men min bok och till en början med baby nr1, sen kommer förmodligen baby nr2 också och kryper ned tillsammans med oss snart. (läs; om han kan dra sig från datorn, och crosspelet)

Imorgon ska jag ha nationelltprov i Ma A, suck.. Jag som hade planerat att gå på Villes lucia, men så blev det inte.. =/ Och efter provet ska jag möta upp mina vänner på stan för att uträtta ett ärende. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på! Förmodligen kommer Oriflame beställningen imorgon, vilket alltid är lika kul att pyssla med. :) Godnatt sov gott vänner!

Mina underbaringar, <3
Gosflicka & Gospojke

1 kommentar:

  1. Haha tack :) Jag fick precis likadant, blev liggande på kvällen i lite feber, men det tyckte jag det var värt. Nu slipper man ju åka dit och må 10 gånger värre :)

    SvaraRadera