onsdag, december 16, 2009

grattis mormor <3

Mamma ringde och väckte mig kl halv nio, vad jag minns (läs: jag halvsov medans jag försökte svara rätt) så lät jag inte så trevlig och prata med, hmm morgonhumör morgonhumör!
Hon sa iallfall att mormor fyller år idag, så ska väl titta över till henne, trevlans att snacka lite skit med henne, eller mycket för hon är duktig på det..

Dagordning; bädda rent i sängen
städa toalett, dusch & handfat
slå in de sista julklapparna
gå till skolan för att lämna lite beställda oriflam produker till tjejerna
till bokhandeln för att inhandla selufan ( stavning ? )

Ikväll kanske det slutar med att vi hamnar i hälleforsnäs ? minns inte om vi bestämde något, me albin och mika pratade om någon tror jag.. Får se!

Innan jag drar igång med allt ovanstående ska jag kolla på hm;s rea.. Viket jag fick från angelica, hon skulle göra det! Jag blev med sugen!
Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar