fredag, december 11, 2009

ikea - mammas pojkar - ph

Jag hann inte uppdatera igår när jag kom hem från ikea, för vi var hemma runt 10 tror jag, blev några stopp utmed vägen, sen stannade vi och åt på mc donalds.. Gott, man blev hungrig efter en hel eftermiddag på ikea. Och när jag kom hem blev det att montera ihop alla grejer, eller.. (läs; för albin blev det att montera ihop allting, gick lättare och snabbare då) :) Jag var nöjd med allt jag köpte, hittade massa bra saker, ska ta lite foton sen. Jag kom hem med, kökslampa, golvlampa till hallen, 6 temuggar (så angelica! kom över och drick te med mig i mina nya muggar) såå fina, blåbärste, lampa till fönstert i köket, en blomma, ett rivjärn etc, summan av allt gjorde så jag fick lite dåligt samvete i bilen, men det gick över när allt var på sin plats här hemma.

Nu på förmiddagen har jag läst lite bloggar och kollat ikapp på mammas pojkar & ph, vilket jag inte hann igår.. I eftermiddag blir det nog mat hemma hos mamma och pappa, tacos! Så ja tackade ja när mamma frågade. :) Nu ska jag plocka lite här hemma, byta om från morgonrocken och hmm, hoppas på att någon har uppdaterat bloggen tills jag hamnar här igen!

Angelica :)
Kul att mötet gick bra för er <3 Jag håller tummarna för vad som komma skall. <3

Ha en bra dag mina vänner, <3

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar