tisdag, december 22, 2009

Huuund!

Seg start på denna dag, ja vaknade 09.20 :) och har sen dess legat i sängen ( vilket jag gör nu med ) jag har kollat runt på blocket och omplacerings-sidor för hundar.. Albin vill ha en hund, en Jack russell.. Vi är väl inte helt överns gällande det, men jag känner att jag inte kan säga nej, eftersom jag fick köpa min misse när jag vill det. Så det slutar nog med att vi har en hund här hemma! Fan jag som är rädd för hudar, men det kanske kommer gå bra.. Just denna ras fans också med namn "vanlig" eller "lågställda", typ kortare ben och mindre, så den blir inte stor tydligen. Så hela min morgon har jag legat och letat efter just sådanna, och nu har jag hittat en sååå söt. Så om albin nu vill ha en Jack russell får han fan ta den isåfall. :) En riktig gospojke.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar