onsdag, december 09, 2009

måste få arslet ur vagnen...

Många inlägg idag, tyder på att jag inte har allt för mycket att göra haha. :)
Sitter och myser med tekopp nr 2 för dagen.. + kokosbollar som jag fått av angelica, med skum i. :) Och funderar på vad jag ska göra idag..
- Förmodligen kommer emma över på en fika, (läs; ännu en kopp haha) vilket beroende.
- Sen kommer min kärlek hem vid 16.00 hoppas jag då blir det nog matlagning.
- Därefter måste vi åka och köpa sågspån till marsvinsburen, den behövs städas (läs; har behövts städas i en veckas tid nu, men varken jag eller albin har fått arslet ur vagnen...) Men idag måste vi få det.. Sen behöver jag nog titta förbi mamma och pappa, snicksnacka lite med dom och ragga till mig kattvakt tills vi åker på kryssningen . :) För min pärla behöver inte bara mat, vatten och ren låda, för det kan jag fixa innan jag åker.. Hon behöver sällskap också. Så lillbror kanske kan bo här då? (a).. jaja, det ordnar sig alltid. !


Te och macka, med båda adventsljusen tända. mysfaktor
Love,

1 kommentar: