tisdag, december 01, 2009

Hur klarade dom sig förr?

Kom precis hem från skolan, hade bara tre lektioner idag vilket var skönt, började 11.00 slutade 15.15 :) Efter det sprang jag upp på stan/ byn och köpte kontantkort så jag kunde ladda på luren, hatar att inte ha pengar på telefonen.. Har gått hela dagen och funderat på hur man förr i tiden klarade sig utan den.. Jaja, nu sitter jag iallfall hemma, med cash på luren, min pärla i soffan och har precis tänt ljusstaken, kan det bli bättre?!

Ja det kan det, jag har i typ 4 dagars tid velat åka till serholt och kolla på lite julpynt osv, men eftersom jag själv inte har något körkort är jag tvungen att övertala herr sambo om att åka dit, vilket går lite trögt.. :) Hörde att han precis kom in genom dörren nu, ska se om min övertalingsförmåga fungerar bättre idag..

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar