lördag, december 12, 2009

nyfunnen vän . :)

Efter att jag skrev det senaste inlägget åkte jag till Eskilstuna med astrid.. Vi hade det jätte mysigt, var ett tag sen vi sågs sist! Jag skulle inte handla något, bara vara sällskap medans astrid skulle köpa skor och "ful" vinterjacka, som hon sa :) När vi hade gått i några affärer utan att hitta något bjöd hon på mat, sweet! Stället hette hmm? ja vad var det nu det hette.. Jaja, det jag ville komma till var att maten var sååå otroligt god, mumma! Därefter gick vi och kikade i några mer affärer, och inne på apoteket och cubus hittade vi lite smått och gott. Trosor och nagelacksremover blev det för min del. :) Sen bar det av hemmåt, hade lovat mamma att komma över och äta, så blev lite tacos där hemma också, mycket mat idag . :) Vi stannade inte så länge hos dom..
Albin körde mig till angelica och mika, och han åkte till ett par andra vänner.. Det dröjde inte så länge innan jag och angelica blev själva (läs; mika gick och bastade) undra varför? Trivdes han inte med oss tjejer ? :) Vi kollade på idol och pratade massa, som vanligt alltid lika trevligt.. Jag har verkligen funnit en ny vän, kan ibland känna att det är tråkigt att jag inte lärt känna henne tidigare i mitt liv, men som man säger.. Bättre sent än aldrig, och det stämmer verkligen, trivs bra i ditt sällkap raring. <3 Jag har kul med dig ..
Efter ett tag kom mika hem igen så vi tre har umgåtts hela kvällen, runt 24.00 kom albin och umgicks med oss.. Nu är jag hemma, ligger i sängen och ja skriver blogg, nehe?! Haha..

Varje gång jag är hos A & M så får jag ont i huvudet, angelica har sina aningar som vi inte behöver ta här ;) .. Jag har funderat, och eftersom jag tror på spöken - andar, så kopplar jag det till att det finns en negativ energi där. Tyck att jag är konstig, men jag tror på vad jag vill! Och kopplar det till vad jag vill. :)

Imorgon ska vi åka till dessa vänner igen, dom ville att vi skulle komma på förmiddagen, hmm. Ja då sover nog jag, men jag lovade att sätta kl på tio iallfall, så vi kan komma till 11-12. (läs; bara för att föräldrarna är vakna kl sju, och när jag skriver mitt första inlägg för dagen är angelica inne på sitt fjärde..) haha!!

Sovdags nu, godnatt alla..! Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig!
Love,
Jag är nyfiken på vad jag ska få se imorgon..

2 kommentarer:

  1. Spicy hot heter den ;) Och det var skitmysigt. får vi nog göra om snart. när jag ska in dagarna innan julafton och handla mina julklappar kanske? ;D

    SvaraRadera
  2. Hallå gumman ! Uppdatera bloggen ;)
    Hoppas ni hade det mysigt och turen med er igår kväll . <3

    SvaraRadera