torsdag, december 24, 2009

Merry Christmas..

Jaha, då var det min nittonde julafton idag då! Känns trevligt, men låg och pratade med sambon imorse. Vi pratade om just detta, julen. Men när man var mindre.! Allt var mycket roligare då, eller man såg fram emot det mer än nu. Då kunde man knappt sova dagen innen och det pirrade i magen osv. Nu vaknade jag av att jag fått 4 sms med texten : god jul! Då slog det mig att det faktiskt är julafton idag! Så vi har bara hunnit äta frukost, och soppat ihop em miljon barr som katten har lekt med över heeela lägenheten! Undra hur detta slutar? Och kl 14 ska vi till min fina familj, så där firar vi julafton! :) Precis som förra året.

Tänkte skriva lite om igår också, för då hade vi julafton med albins familj, hos hans mamma. Det var super trevligt.. Mat, paketöppning, fika och en massa prat :) Därefter åkte vi över till killarna i mellösa för att önska god jul, stannade där på en fika, vilket var mysigt.. Därefter hände det grejer som inte alls var lika mysiga, så vi kom inte hem förrän halv 3 inatt!

Ja det var väl det, känner på mig att jag inte kommer kunna uppdatera här under de kommande dagarna eller på lördag förmiddag kanske jag är tillbaka..

imorgon: förmiddag, jul hos albins pappa. eftermiddag / kväll, jul hos berglövarna i mellösa.
övermorgon: lugn dag på förmiddagen, sen tror jag vi ska till en vän och gratulera honom.
överövermorgon: k r y s s n i n g. Wooohooo!
dagen efter det: bakisdag!

Ha en toppen jul mina vänner, ta hand om varandra!
Kram från mig och min lilla familj. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar