måndag, december 21, 2009

näst sista dagen.

Godmorgon..
Jag sitter hemma fortfarande men ska snart bege mig till skolan, ska vara där klockan tolv.. Tycker jag själv..
Jag vaknade imorse av klockan kvart över sju, låg och drog mig i en kvart sen kom jag på att martin skulle vara tjänstledig måndag och tisdag, så alltså hade vi inte första lektionen, sen så hade jag för mig att lena inte heller skulle komma idag, ås jag skrev och fråga ulrika. Hon sa att vi skulle börja kl tolv, skööönt. Jag somnade om men vakade senare av ett sms där det stod, "vi börjar tydligen 9.20 för vi ska ha mentorstid" och jag såg det kl 09.00, så det struntade jag i. Min mentor är ändå aldrig på dessa mentorstider. Så jag tror det är helt okej att jag inte var där, eller ja det får i väl se när jag kommer kl tolv. Kanske får en utskällning, men det känns långsökt, när det är näst sista dagen innan jullov och stefan älskar mig (a) :)

- Läsa bloggar nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar