lördag, december 26, 2009

Tillbaka

ja då var denna jul över, och den har vart super mysig. :)
Som jag skrev i torsdags så var vi hos albins mamma i onsdags, min familj på torsdagen och på fredag f.m hos albins pappa och kvällen hon berglövarna i mellösa. Dagarna har gått ut på mat - snicksnack - godis - paketöppning och sällskapsspel. :) Super trevligt alla dagarna.. Och nu ligger jag hemma hos oss, helt underbart. Känns som det var väldigt längesen vi var bara hemma haha. Men det behövs idag, vilas ut från gårdagen och tagga för morgondagen, då kryssningen går av stapeln.. Superkul! Under dagen ska jag och sambon över och gratulera en vän som blir nitton, g r a t t i s g r a t t i s..
Nu klä på mig sen en promenad kanske, därefter skriva ett meddelande till angelica och fråga när vi ska komma.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar