tisdag, december 15, 2009

blöta fötter..

Hade min sista lektion, datakunskap! Gick jätte bra idag, lämnade in två godkänt uppgifter och en vg uppgift, nu har jag bara mvg uppgiften kvar, men den hann jag inte med idag.. Så det blir efter jul.!

Mina skor har gjort sitt, tråkigt nog.
Jag som älskar dessa sköningar, men idag när jag gick från skolan - hem så blev jag dyngsur om fossingarna. =/ antingen kastas dom eller så används dom när det blir tort i vår typ.. Jag tror det blir de sistnämnda.

Nu har jag vart hemma ett tag, tog tag i disken, som kändes som ett evighets göra, men det gick rätt fort ändå. :)
Jösses så mycket snö det kommit under tiden jag vart inne i skolan, MYS!

diskat!


ren diksbänk, med katt!

ljusstaken tänd, speglar sig i fönstret!


SNÖ och kallt på ballen!

Nu; sätta på julmusik, tända ljus och plocka här hemma!

Sen; Laga mat, åka förbi svärmor och hämta en bal strö till svinen

Senare; Eventuellt förbi angelica & mika, albin vill säkerligen hämta cross tröjorna som mika har tryckt namn osv på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar