lördag, december 05, 2009

fredagsmys..

Min fredag;
Minns inte riktigt när jag vaknade idag, men denna dag har kännts jätte lång så det måste ha vart tidigare än vanligt iallfall.. Trampade runt här hemma, tog tag i disken och tänkte på allt som jag var tvungen att göra idag.. (läs; listan i något tidigare inlägg) Jag hann med det mesta på den tror jag..
Jag gick hem till mamma och hämtade lite post, gick till banken och fixade med pengarna, sen in på ica för att köpa blommor, men dom såg inte fina ut.. Men jag mötte sarah och hennes sambo där, och vi bestämde då att jag skulle följa med dom hem för att se hur dom bor nu.. Men först körde dom runt mig till lite olika affärer (läs; ex trädgårn för att hitta finare blommor haha).. Tack för det (a) Väl hemma hos dom satt vi och snicksnackade om allt möjligt.. Stannade inte så länge, eftersom magen skrek på mat sen hade jag ju planerat att pyssla lite hemma. När jag kom hem gjorde jag tre stycken julgrupper, vilket jag tycker är super kul att pyssla med.. Strax efter att jag var klar kom sambon hem så vi gjorde mat, och när vi slängt i oss den åkte vi över till mamma för att lämna en julgrupp till henne.. Vi blev bjudna på kaffe/te och lussebullar. Dom skulle iväg på julfest med jobbet, men vi stannade ett tag och satt och umgicks med dom på deras förfest, åt lite småtugg och tog en cider, sen drog vi oss hemåt.. Gjorde en kladdkaka tills imorgon (läs; svärfar och hans kvinna kommer på besök) trevligt att ha något hembakat att bjuda på.. Vi var inte hemma så länge förrän albin körde mig till niklas, så jag har spenderat min kväll tillsammans med rasmus axelsson, niklas och oskar wennberg.. Det har vart suuuper kul.. Trevliga prickar det där. <3
Min fredag har med andra ord vart helt perfekt.
Tänkte ägna en tanke åt min kära baby som vart iväg till huvudstaden idag; hoppas du har haft en super bra dag och att konserten var bra. :) <3>
Sen vill jag tillägga att Oskar har vart kvällens skööning, super kul kille det där. :D

2 kommentarer:

  1. kul att du ville vara med! finalisterna finns på min blogg nu :D

    SvaraRadera
  2. hehe. Nu antar jag att baby är jag ? (A) Ja jag har haft skitkul. Och konserten var bra, tror jag. haha ^^

    SvaraRadera