onsdag, december 30, 2009

Kalla vinterdag!

Ändrade designen helt denna gång, får se om jag trivs med det eller om jag byter inom kort! Jaja, idag har jag bara legat inne på soffan hela dagen. Jag bär fortfarande morgonrocken, mys! Och känner mig inte lockad till att gå ut heller, mamma ringde och sa att det var 17 - 18 minus ute, burrr! Min fina ligger på sin kattställning och kikar ut ur balkongfönstret, hon trivs nog också bäst inne!
Nu ska jag läsa lite bloggar, hoppas någon har uppdaterat sen sist jag kollade!! Annars händer nog ingenting speciellt denna kalla vinterdag!

Just ja, jag har ett litet kul tips till er par där ute.!
Igår bestämde jag och älskling att vi skulle låtsas att det var första dejten.. Så vi kom överns om att det var jag som skulle hålla i den. Bjuda på mat och så! Så jag gjorde i ordning en rätt och dukade fram och så medans han höll på med annat. Och idag är det hans tur att hålla i dejten.. Ska bli spännande att se vad han skulle bjuda på om det var första gången vi sågs. ;)
Min rätt igår blev lyckad, tyckte både jag och min kära.!
Bilder kommer. ! :)

Pröva detta, det blev helt plötsligt mycket roligare att laga mat..

1 kommentar:

  1. lägg upp lite bilder fra kryssningen eller skicka via mailen! :D:D puss&kram mika

    SvaraRadera