tisdag, december 29, 2009

kort och gott!

Egentilgen har jag ingen lust att skriva idag, men det blir lite kort sammanfattande.!
Jag vaknade för två timmar sen, och är super seg.! Kryssningen var bra, inte lika mycket party som förra gången, men det kan ju bero på att förra gången var det bara ungdomar på hela båten, nu var det ungdomar, barnfamilher och pensionärer. De enda som dansade var jag och angelica, vilket var kul men hade varit lättare om man hade pojkarna med! Men men, jag mika angelica och albin hade iallfall haft kul kom vi fram till någon timme innan vi skulle gå av :) Tråkigt bara att det blev så grupperat, men det är klart vi var 14 stycken, kanske inte så lätt att få alla 14 att vara tillsammans hela tiden!
Kryssningen fick veeerkligen ingen bra start.! Det började med att jag var tvungen att ringa polisen precis när vi kom till terminalen, dom tog det verkligen allvarligt (vilket det var) och kom med blåljus och sirener. Så jag, angelica och natalie fick stå utanför terminalen en bra stund, tills dom åkte iväg med denna sjukliga snubbe. Så tillslut kunde vi ändå gå på båten och slappna av! Det var det :)

Nu ska jag göra något annat!
Puss och kram, ha en bra dag mina vänner!

1 kommentar:

  1. Va bra att ni hade kul iaf :) vad var det för snubbe ? ;D

    SvaraRadera